اعلام نفرات برتر
نوشته شده توسط : الهه کلباسی

اعلام نفرات برتر آزمون آنلاین سایت

با ارسال نمرات اسم شما در این لیست

زده می شود.(تا به حال )

 1- هرندی2- میردامادیان 3- تیغ بخش

4- ترک مورانی5- امیری 6-نباتی7- کریمی

8- محمد صادق منتظری9- پهلوانی نزاد

10- سعیدی 11-سلجوقیان 12-دلایلی

13-تفرشی 14-علی ذوالفقاری

15-محمدمهدی حیدری16- نباتی

17- محمد منتظری18- همدانی

 


 


 


 

 
 

 





:: بازدید از این مطلب : 879
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 / 11 / 1387 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سید علی امامی در تاریخ : 1391/11/12/4 - - گفته است :
سلام

نمره ی علوم من 18شدو نمره ی ریاضی من 19 شد.

با تشکر از شما.
پاسخ:سلام آفرین نمره ی شما را دیدم.موفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
امیرمحمدپیکانپور در تاریخ : 1391/11/9/1 - - گفته است :
سلام خسته نباشیدنمره علوم من درازمون 16شد ولی ریاضی نمره ای برایم نیامدبرای شما ارسال نشده خیلی از زحمات شما ممنون
پاسخ:سلام حتما نکاتی را که گفتم رعایت نکردی که نیامده

/weblog/file/img/m.jpg
آرین در تاریخ : 1391/11/6/5 - - گفته است :
سلام من هر چی پیام میفرستم نمیاد و این را به عنوان امتحامی ارسال کردم

/weblog/file/img/m.jpg
آرین یگانه افشار در تاریخ : 1391/11/6/5 - - گفته است :
سلام :رتبه ازمون علوم 16.67 شد که از 30 سوال 25 سوال را درست جواب دادم و رتبه کلاسی 14 و رتبه بین کلاس ها 1 شد و ازمون ریاضی هم بعد از اتمام ان با این که زودتر از زمان ان تمام کردم هیچ نمره ای بهم نشان نداد و لی رتبه کلاس را 33 و رتبه بین کلاس ها را 19 زده بود که به نظرم عجیب بود!با تشکر...
پاسخ:می توانی آزمون ریاضی را چون نمره نداده دوباره بزنی

/weblog/file/img/m.jpg
محمد مهدى رادان در تاریخ : 1391/11/6/5 - - گفته است :
سلام خانم كلباسى من آزمون ها را انجام دادم ولى هيچ نمره اى برايم إرسال نشد الان هم در قسمت نمرات آزمون كه مى روم رتبه در كلاس و بين بقيه ى كلاسها را زده كه به نظرم عجيبه چون براى آزمون علومم رتبه كلاسى را٤٤وبين بقيه ى كلاسها را ١١ وبراى آزمون رياضى ١٣و١٠زده!

آيا جور ديگرى بايد نمراتم را ببينم وآيا نمر اتمان براى شما إرسال نمى شود؟

ضمنا از مطالب آموزنده اى كه در سايت زده ايد خيلى ممنونم.
پاسخ:سلام پسرم اگر اشکالی داشته باشد فردا پیگیری می کنیم

/weblog/file/img/m.jpg
سید امیر مسعود میردامادیان در تاریخ : 1391/11/6/5 - - گفته است :
با سلام نمره ی من در ریاضی 19 که جواب آن سوال غلط نبود و سایت آن را اشتباه زده بود
و نمره ی علومم 18.67 که یکی از سوال ها هم باز در سایت اشتباه زده بود.
لطفا این دو سوال را برسی نمایید.

باتشکر

/weblog/file/img/m.jpg
امیرصدرا سعیدی در تاریخ : 1391/11/6/5 - - گفته است :
با سلام من رفتم در قسمت آزمون آنلاین درس علوم نبود و قسمت ریاضی را که باز می کنیم سوال ندارد لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:پسرم در سایت ebaghersch.ir که می روی در قسمت دانش آموز رمز خود را زده دو آزمون کلاس چهارم است باز کرده و جواب می دهی

/weblog/file/img/m.jpg
شایان در تاریخ : 1391/11/5/4 - - گفته است :
خانم کلباسی من در ازمون انلاین نمره ازمون برایم ارسال شد ولی در ریاضی بعد از زدن گزینه پایان هیچ نمرهای برایم ارسال نشد ایا هر دو ازمون من برای شما فرستاده شده؟
پاسخ:سلام پسرم در این آزمون فقط اول نمرات برای مدیریت میرود من هنوز اطلاع ندارم . نمره علوم شما چند شد برایم بزن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: