تلاش و یشتکار
نوشته شده توسط : الهه کلباسی

                تلاش و پشتکار

 
 
                                        




:: بازدید از این مطلب : 1765
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 / 5 / 1387 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمدعلی نصوحیان در تاریخ : 1391/7/21/5 - - گفته است :
خانم کلباسی سایت شما خیلی زیباست وخیلی مطالب خوب وآموزنده دارد
پاسخ:سلام ممنون پسرم

/weblog/file/img/m.jpg
میعاد صابری در تاریخ : 1391/7/15/6 - - گفته است :
سلام خانم کلباسی.پیامتان را خواندم.تسکّر از این که جواب مرا دادید. واقعا سایت زیبایی است. مخصوصا این کیلیپی که گذاشته اید خیلی باحال و با مزه است.من خیلی ان را دوست داشتم.تشکّر از زحمات شماپاسخ:سلام ممنون از نظر شما

/weblog/file/img/m.jpg
میعاد صابری در تاریخ : 1391/7/14/5 - - گفته است :
خانم کلباسی من صابری دانش آموز پار سالتان هستم واقعا سایت زیبایی درست کرده اید
پاسخ:سلام پسرم خیلی خوشحال شدم نظر شما را دیدم .ممنون موفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
نیما فوده در تاریخ : 1391/7/5/3 - - گفته است :
این کلیپی که گذاشته اید خیلی با مزه است. من خیلی ان را دوست داشتم.
پاسخ:سلام ممنون از نظر شما


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: