ضربان قلب
نوشته شده توسط : الهه کلباسی

 





:: بازدید از این مطلب : 2267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 / 4 / 1387 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
اشکان پهلوانی نژاد در تاریخ : 1391/7/11/2 - - گفته است :
خیلی جالب بود اما چطور قلب را این همه وقت سالم نگه داشتند
پاسخ:سلام .ممنون از نظرتان

/weblog/file/img/m.jpg
نیما در تاریخ : 1391/7/5/3 - - گفته است :
من فقط شوخی کردم ولی دیدن کار قلب که تا الان فقط درموردش خوانده و شنیده بودم برایم خیلی خیلی جالب بود. پاسخ:ممنون باز هم سر بزن به وبلاگ مطالب جالبی داره

/weblog/file/img/m.jpg
نیما فوده در تاریخ : 1391/7/4/2 - - گفته است :
خانم کلباسی عزیز سلام، من یک سوال دارم. ما اگر چه کار کنیم تنبیهمون در آوردن قلبمونه؟پاسخ:سلام . منظور شما را متوجه نشدم. هدف من آموزش طرز کار قلب بوده

/weblog/file/img/m.jpg
امید صالحی در تاریخ : 1391/5/22/0 - - گفته است :
سلام و خسته نباشید

من خیلی وقت بود به وبلاگ شما سر نزده بودم اما امروز سر زدم و از مطالب استفاده کردم شما هم به وبلاگ من سری بزنید.

باتشکر


پاسخ:سلام پسرم اسمتو که دیدم خیلی خوشحال شدم .باشه .موفق باشی

/weblog/file/img/m.jpg
حمیدعنایتی در تاریخ : 1391/5/8/0 - - گفته است :
از مطالب زیبا و ارزنده و خواندنی شما ممنون و سپاسگزارم.دعای ربنا نیزبسیار عالی بود.
پاسخ:سلام ممنون از شما همکار گرامی

/weblog/file/img/m.jpg
عرفان دلایلی در تاریخ : 1391/5/6/5 - - گفته است :
با عرض سلام و خسته نباشید ضربان قلب خیلی قشنگ بود .لطفا سوأل ها را دراول سایت بگذارید و من نتوانستم آن ها را پیدا کنم.خیلی ممنون و خدا نگهدار. پاسخ:سلام هر دو در صفحه اول است و بالای آن دو تا گل مثل هم زده ام


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: